Αρχική σελίδα(εκτυπώστε τη σελίδα αυτή ή αν δεν έχετε εκτυπωτή κάντε τη αποθήκευση στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή σας)

 

 

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ 8/Β ___________Όνομα και επώνυμο.......................................
Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ (Ε5) από το ανθολόγιο


Διαβάζω προσεχτικά κάθε ερώτηση και υπογραμμίζω τη σωστή απάντηση (που είναι μία κάθε φορά):

1. Γιατί στο τέλος κανείς δε ντύθηκε γύφτος;
Ι. Γιατί ντύθηκαν όλοι στρατηγοί.
ΙΙ. Γιατί τους έπεισε η μητέρα τους ότι δεν πρέπει να τους κοροϊδεύουν.
III. Γιατί οι γύφτοι ντύθηκαν μασκαράδες.
IV. Γιατί δεν ήταν φίλοι τους.


2. Τι χρειαζόταν για το ψήλωμα του αϊτού;
Ι. Πολύ μεγάλη τέχνη.
Π. Πολλά λεφτά.
III. Πολλά μέτρα σπάγκος.
IV. Ωραίο σχήμα.


3. Τι σχήμα είχε πέρσι ο αϊτός των παιδιών;
Ι. Καρδούλα.
II. Πουλί.
III. Τετράγωνο.
IV. Αστέρι.


4. Τι ήταν οι βουίχτρες;
Ι. Φουντίτσες.
II. Ψαλιδισμένα χαρτάκια.
III. Βουτήχτρες.
IV. Πολύχρωμοι σπάγκοι.


5. Ποιοι αμόλησαν αϊτούς την Καθαρή Δευτέρα;
Ι. Όλος ο κόσμος.
Π. Τα παιδιά των γύφτων.
III. Κανένας.
IV. Η συγγραφέας και τα αδέλφια της.

 

 

 

Διαβάζω προσεχτικά κάθε ερώτηση και απαντώ με δικά μου λόγια:

6. Πού γίνονται όλα αυτά και πότε;

 


7. Περίγραψε με λίγα λόγια τον αϊτό των παιδιών.

 


8. Τι είναι τα "γράμματα" που λέει μέσα το κείμενο και τι κάνανε με αυτά τα παιδιά;

 


9. Συμφωνείς με τη φράση "γύφτος δε σημαίνει και μασκαράς"; Γιατί;

 

 


10. Γράψε για το πέταγμα του δικού σου αϊτού.

 

 

 

 

 

αρχική σελίδασελίδα των ασκήσεων