ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟΥ 2004 |
ΜΑΘΗΜΑ : διδακτική μεθοδολογία 2004 |
Υποστηρίζεται ότι η αξιολόγηση του μαθητή δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο σ' ένα βαθμό ή σ' ένα απλό λεκτικό χαρακτηρισμό. Με βάση την εμπειρία σας και τα επιστημονικά δεδομένα, αναφέρετε εναλλακτικούς τρόπους αξιολόγησης του μαθητή οι οποίοι μπορούν να βελτιώσουν τη μαθησιακή πορεία του |
Νεοελληνική γραμματεία 2004 |
Δ. Σολωμός, Πειρασμός από τους ελεύθερους Πολιορκημένους Γ Σχεδίασμα {Αποσπάσματα 6 και. 7) Έστησε ο έρωτας χορό με τον ξανθόν Απρίλη, 7 Έρμα ‘ν' τα μάτια , που καλείς , χρυσέ ζωής αέρα. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Ποια είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της επτανησιακής σχολής; Σε ποιους λόγους οφείλεται η αποσπασματικότητα των έργων του Σολωμού; Να αναφέρετε και να αξιολογήσετε τις σχετικές απόψεις. Ποια αισθητικά ρεύματα της εποχής διακρίνετε στο απόσπασμα (6) Ποιος είναι ο ρόλος της φύσης στο παραπάνω απόσπασμα; Να απαντήςετε στηριζόμενοι σε σχετικά στοιχεία του ποιήματος. Να σχολιάσετε τον τελευταίο στίχο (απόσπασμα 7) συσχετίζοντάς τον με το απόσπασμα 6. |
Παιδαγωγική ψυχολογία 2004 |
Ψυχοπαιδαγωγικές έρευνες και διαπιστώσεις εκπαιδευτικών επισημαίνουν
ότι αρκετοί μαθητές στο σημερινό σχολείο παρουσιάζουν αυξημένα προβλήματα
μάθησης τα οποία στη συνέχεια δημιουργούν προβλήματα συμπεριφοράς και
αντίστροφα. Με βάση τα επιστημονικά δεδομένα και τις Εμπειρίες σας, να τεκμηριώσετε πώς δημιουργείται αυτή η αμφίδρομη σχέση και να προτείνετε σύγχρονες ψυχοπαιδαγωγικές στρατηγικές για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς . |